Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka nie rezerwuje go dla Ciebie, aby otrzymać produkty należy zakończyć proces zakupu. Jeśli w trakcie składania zamówienia wybierzesz inną płatność niż płatność za pobraniem lub szybką płatność elektroniczną i nie dokonasz natychmiastowej zapłaty od razu, zamówienie zostanie wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy. Bardzo staramy się, aby przesyłka przygotowana dla Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, przyjmij paczkę i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Zwykle trwa to nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się jednak wydłużyć nawet do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas doręczenia dla różnych opcji dostawy może różnić się od siebie. Na przewidywaną datę doręczenia zamówienia składa się czas pracy naszego magazynu oraz czas na dostarczenie paczki przez wybranego przewoźnika (kurier, paczkomat InPost). Czas ten podajemy w dniach roboczych. Po dokonaniu wyboru metody dostawy. Maksymalny rozmiar gabarytu paczki w usłudze Paczkomaty InPost to 410 mm x 380 mm x 640 mm, a maksymalna dopuszczalna waga paczki to 10 kg. Przewidywany czas doręczenia paczki uzależniony jest również od momentu opłacenia danego zamówienia. Jeżeli zamówienie z wybraną metodą płatności online zostało opłacone w innym dniu niż dzień złożenia zamówienia (jednak nie później niż po 7 dniach, gdyż wówczas następuje automatyczna anulacja takiego zamówienia). Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie centralnym. Niektóre z nich musimy sprowadzić z innych lokalizacji. Może to spowodować wydłużenie procesu realizacji zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli pojawią się nieprzewidziane trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.

Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy). Jeżeli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu – spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

Zamówienia wysyłane są firmą kurierską na wskazany podczas składania zamówienia adres lub do wskazanego punktu odbioru – paczkomatu InPost. Informujemy, iż dostawa przez firmę kurierską DPD lub GLS nie obejmuje usługi wniesienia przesyłki do mieszkania/lokalu.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie online możesz zapłacić:

  • przelewem elektronicznym (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza) – zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.

Współpracujemy z operatorem płatności internetowych PayU, który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami.