O co zazwyczaj pytają klienci
Częste pytania i odpowiedzi
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Najszybszą formą kontaktu z nami jest wysłanie maila na adres sklep@gaparo.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego obok.
Na wszelkie zgłoszenia staramy się odpowiadać tego samego dnia.
Jak długo trwa wysyłka?
Zamówienia staramy się wysyłać w najbliższym dniu roboczym.
Czasem jednak, przez specyfikę naszych produktów, może ona się wydłużyć do kilku dni, bo produkty tworzymy sami z najwyższą dbałością o jakość.
Jak mogę zapłacić i jakie są formy dostawy?
Więcej informacji znajdziesz na stronie DOSTAWA i PŁATNOŚC
Co zrobić, jeśli chcę zwrócić lub zareklamować produkt?
Więcej informacji znajdziesz na stronie REKLAMACJE I ZWROTY
Czy mogę śledzić zamówienie?
O kolejnych etapach realizacji będziesz informowany mailowo.
W momencie wysyłki produktu otrzymasz od nas numer do śledzenia przesyłki u kuriera.
Szybki sposób kontaktu