O co zazwyczaj pytają klienci

Częste pytania i odpowiedzi

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Najszybszą formą kontaktu z nami jest wysłanie maila na adres sklep@gaparo.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego obok.

Na wszelkie zgłoszenia staramy się odpowiadać tego samego dnia.

 

Jak długo trwa wysyłka?

Zamówienia staramy się wysyłać w najbliższym dniu roboczym.

Czasem jednak, przez specyfikę naszych produktów, może ona się wydłużyć do kilku dni, bo produkty tworzymy sami z najwyższą dbałością o jakość.

Jak mogę zapłacić i jakie są formy dostawy?

Więcej informacji znajdziesz na stronie DOSTAWA i PŁATNOŚC

Co zrobić, jeśli chcę zwrócić lub zareklamować produkt?

Więcej informacji znajdziesz na stronie REKLAMACJE I ZWROTY

Czy mogę śledzić zamówienie?

O kolejnych etapach realizacji będziesz informowany mailowo.

W momencie wysyłki produktu otrzymasz od nas numer do śledzenia przesyłki u kuriera.

Szybki sposób kontaktu

Wyślij formularz